Monday, September 30, 2013

GIT Team Building 2013 - Group 4

aku tak bermaksud nak menulis panjang didalam entry ini.. entry kali ni lebih kepada entry bergambar.. ini berkenaan dengan team building yang aku hadiri pada weekend lepas.. penat tapi memang menyeronokkan.. oh ya, nama team aku Pawana.. we all 17 orang dan semua orang memang best.. dah2 jangan melengahkan masa.. mari kita terus kepada perjalanan program..

kami bertolak pada jam 9 pagi daripada menara.. aku naik bas yang dah disediakan.. malas la nk drive.. da la tak tau jalan.. mau ke laut nyer nanti.. hari tu memang dah cadang satu team nk pakai merah.. so sume merah mak ngah chuolls.. sampai gambang resort dalam pukul 1:00pm.. ada berhenti kat temerloh jap.. aku sekadar turun, tarik nafas dan naik balik dalam bas.. kerana tidur lebih seronok berbanding bersantai di R&R.. huhu


pintu gerbang Gambang Resort.. ala2 castle gitew chuolls...

Sampai jer kat sini, kitorg terus berkumpul kat dewan for short briefing.. urusetia minta kitorg rilex 1 jam (makan & solat) sebelum indoor games bermula.. so kitorg pon pegi makan2.. tak sempat nk amek gambar.. almaklumlah masa tu cm senoneng.. baru turun bas, then nk buckle up for indoor games.. hehe pukul 2, bermulalah keliaran perangai semua org ber indoor games.. lihat ini:



siapa sangka? team Pawana dapat No. 1 tau untuk indoor games.. caya la chuolls.. i memang tak sangka tiba2 semangat dan boleh menang.. haha


abes je indoor games, sume pun dah letih.. tapi nk kena get ready untuk malam pembukaan pulok.. nk kena berlakon bagai.. haaa.. part ni yg exciting nih.. kitorg berlakon.. ada berbelas2 watak.. namun, dalam banyak2 watak yang ada, aku? jadi burung nox.. hahah lawok.. but the point now is i survived that night, alive! haha.. ni ha gambau..


i'm a bird... see?


cubaan nak melompat..


ah.. cant i get any normal like anyone else?? owh man..


ok, kitorg just dapat sagu hati jer malam ni.. tapi takpe.. tetap seronok..  esoknya, ahad.. kena explorace.. haaa.. penat giler.. nah gambau..

team pawana yang totally ohsem...


tolong lah ada gambar aku yang normal sket..


ok, better.. hihi



setelah penat bermain, ini lah masa untuk kemenangan..













p/s: ini seronok, dua ronok, tiga ronok.. huhu nak lagiiiii...

No comments:

Post a Comment