Thursday, September 26, 2013

menggo tera


hujung minggu nih aku akan ke gambang untuk team building.. berasa excited juga.. tapi team building ni mcm ada kena wat persembahan la, warcry la, explorace la, team game la.. macam2.. ah gasak lah.. matlamat aku adalah, jangan kasi malu sudey.. hahaha xde le kate nak menang.. macam poyo sangat gamaknya.. tapi, nk buat betul2 sebab elakkan malu je nnt.. hihi.. so, nantikan update aku dari gambang.. sekurang2nya aku dapat share kan gambar yang menarik untuk chu olls..

baiklah, abaikan mukadimah di atas, kerana itu mungkin jadi cerita lusa.. aku tau, ramai yang tertarik nk bukak n baca link aku dari facebook sebab tajuk menggo tera.. hehe.. apa itu menggo tera? adakah sejenis buah seperti mangga? atau sejenis jenama pakaian tiruan berdasarkan jenama MNG? atau anda mungkin seorang IT gig yang menyangkakan ianya sejenis storage yang terdapat beberapa terabyte didalamnya? tidak rakan2 sekalian.. ternyata anda sama sekali silap dah salah harap di maafkan.. inilah menggo tera yang aku maksudkan

tera? terabyte? ayoyo.. berat kes dia nih..gambar diambil dari blog yang ohsem ni!

dahsyat juga bahasa kau..

p/s: manggo tera, temikei tera, oren tera.. eple ara... apa tu?

No comments:

Post a Comment