Friday, September 20, 2013

paranoid

Assalamualaikum dan selamat sejahteri..

aku tahu tajuk entry ni agak heavy.. tapi jangan risau, kandungannya takdelah heavy mana.. cuma aku nk bercerita tentang jiran aku.. ada jiran baru yang pindah di sebelah rumah aku.. mereka adalah 2 orang lelaki which i believe bujang la..

bukan apa, bila tak kenal.. kite cenderung nk pikir yang bukan2.. ye la.. ntah orang jahat ker, pembunuh upahan ker.. tokan dadah ker.. sape tau? jadi aku pun bercerita tentang kegusaran aku kepada ayahanda.. ye la, jiran baru tu takkan aku yang nk p tegur.. macam ape plak kan? dah la aku duduk sorg.. ini memang menakutkan..

sudahnya, ayah cuma tanya satu soalan ngn aku..

"kau pernah terserempak ke ngan diorg?"

aku yang.. errr.. heehe.. hehe.. tak pernah..

ayahanda "abeh tu? ape yang kau takut sangat?"

aku yang.. errr.. hahahaha

mungkin terlebih paranoid..


yes.. he might be hitler.. cant u just see that???


sebenarnya aku tahu ada jiran baru pun sebab ayah yang bagitau.. kalau tak.. aku ingat seluruh bangunan adalah kosong.. sebab jarang giler bertembung dengan manusia.. kucing selalu lah.. hihi

p/s: eh? mengapa aku rasa macam kawasan rumah yang tak bertembung manusia lah yang lebih menakutkan berbanding jiran baru? ah gasaklah..



No comments:

Post a Comment