Friday, September 27, 2013

EDWH yang ohsem!

selamat hari jumaat rakan2..

ya, hari ni, lunch hour panjang sket.. almaklumlah hari jumaat.. sempat la nk spend 10 minit tulis blog nih ha.. jap jer.. lagi pun tadi da makan berlipat2.. kena payung baek punyer.. group EDWH buat makan2.. jemput la kitorg.. mula2 ingat nk kena bayar ker, potluck ker.. tapi diorg ckp xde.. meh la datang.. saje je wat makan2.. diorg nk wat reunion EDWH katanya.. ye la, diorg ni nama jer satu team, tapi duduk scattered.. maybe sebab tu kot nk buat reunion..

seperti jamuan makan yang lain2.. aku expect macam biasalah.. ada makanan.. buka majlis sket.. makan, then orait.. thanks chu olls.. tapi impression amat berlainan.. jemputan makan adalah pada jam 10:30 pagi.. tapi mmm segan lah i nak naik sharp on time.. huhu i kan pemalu orangnyer.. hihi.. so, kitorg geng2 basis nih datang la pukul 11.. dengan harapan, orang dah start makan.. kitorg makan n gerak jer.. ternyata sangkaan aku meleset sekali.. kamilah rombongan cik kiah yang pertama sampai di sini.. tapi itu bukan ceritanya.. ceritanya adalah rahang aku ternganga apabila first impression bila nk masuk bilik makan2 tu seperti ini.. ngaaaa terus aku suruh kak zaidah pose sket.. huhu


 ngaaaaa


 then bila masuk, bukan seperti jamuan makan biasa yang biasanya aku akan terus tertarik kepada makanan.. tidak, aku yang OMG!! terus lebih nak bergambar berbanding melihat makanan.. manetaknye.. siap adae photo corner chu ollss... ohsem sangattttt!!! i suke suke suke!!!

tanpa melengahkan masa lagi chuolls.. terus i grab ini.. hahah


wif kak ronnie :)

 
candy booth!!

nasib baik sampai awal, boleh amek2 gambar.. time org da ramai cm segan sikit.. hahah.. dah siap makan, aku menjadi terharu apabila diorg siap bagi doorgift lagi.. ya allah, apekah ini? semoga kamu semua dapat balasan rezeki yang berlipat kali ganda rakan2 EDWH ku.. terbaik lah.. haaa..


ini dia doorgift.. comel kan kak tonn?

tampak sungguh ikhlas sekali jamuan oleh tuan rumah.. terima kasih seribu kali kepada mereka.. so, aku megambil kesempatan ini untuk bergambar dengan beberapa team dari team building yang bakal aku pergi weekend nih.. hehe..

berhimpit ngn kak naza.. haaa.. 

 
p/s: aku nk kejar kak lady, mastermind deco untuk tujuan seterusnya.. hihihi.. gewam i nengok tawww... hahaha

No comments:

Post a Comment