Monday, September 23, 2013

manusia semakin gila

aku dah cakap, kalau tengok tv ker, movie ker, jangan lah kau nk terbawak2 sangat.. nak nak lagi cite omputeh.. kau faham la, diorg da tentu gile.. yang kau pun nk jadik gile mcm diorg nk watpe? haaa.. pengaruh cerita2 ganas luar  sebagai hiburan dalam negara kita memang tak dapat disekat.. tapi, tahukan anda bertapa bahayanya pengaruh filem2 ini sehingga ada yang apply didalam kehidupan seharian?

baiklah, lebih baik aku berterus terang.. aku percaya, semua tahu tentang cerita2 zombie.. (oh ya, yang aku paling suka sudah semestinya zomba kampung pisang.. tapi bukan cerita zombie bergenre seperti ini yang aku maksudkan) boleh tak, ade mangkuk2 yang superb brilliant cuba nk jadi zombie dalam kehidupan sebenar? tak tak.. bukan yang buat2.. errrggg errgg erggg.. itu tak real.. ini amek dadah, smpai jadi zomba.. p kokak kapla orang? gila ka pa? nih nak cite sket tentang drug yang depak dok amek..

tahukah anda tentang bath salt? seperti anda semua, saya juga cenderung untuk membayangkan bath salt itu adalah garam yang berwarna-warni yang digunakan ketika spa.. ianya mempunyai aroma yang menanenangkan selain daripada dapat menanggalkan sel-sel kulit mati.. cara penggunaannya cuma seperti scrub.. dan ianya di rendam dalam air suam di bath tub bagi kegunaan penjagaan kulit.. bath salt yang aku bayangkan adalah seperti ini:


sungguh wangi sekali..

namun, bukan ini bath salt yang aku maksudkan.. aku maksudkan sekarang nih drug yang membuatkan penagih menjadi zombie, hilang kawalan, bertindak ganas, p kokak kapla orang.. makan sikit2.. peh.. gila.. contoh cerita penuh boleh tengok kat sini: sori lah, aku tak sanggup nk paste gambar kes nih.. amat mengerikan..

iya, mungkin kucing juga menjadi mangsanya.. siapa tahu?


kesimpulan yang aku nk cakap kat sini, kalau banyak manusia yang amek bath salt ni sebagai makanan asasi, maka cerita world war z tu akan menjadi kenyataan.. got it? ok ini amat horror.. hey, ape yang kau fikir e? gile e?

p/s: hang jangan nk jadi gila p try noooo... sat gi mai hantu kak limah kokak kapla hang betui2.. mesia ni banyak hantu dah wehhh.. xpayah nk tambah..



No comments:

Post a Comment