Wednesday, June 15, 2011

amace?

bukan sekadar gambar hiasan


hehe, agak aneh entry kali ni, dimulakan dengan gambar dahulu.. sabar, saya masih belum ada rezeki nak masuk majalah times ni [insya'allah suatu hari nnt..doa2kan lah ye].. ni sekadar hasil kerja dalam training Adobe Photoshop CS4 tadi.. tak kemas sangat pun.. biasalah ni hasil pertama.. noob kata orang puteh.. kah kah kah


ada org cakap, kenapa nk kena pegi kelas photoshop nih? saya kan org IT? bukan ke dah pandai mende2 nih? mm, tidak ye.. saya tak pernah belajar photoshop secara formal.. IT mmg ada banyak cabangnya.. tapi graphic bukan bidang saya.. memandangkan profession saya kini melibatkan pembangunan sistem serta website from sketch, saya rasa ada pentingnya saya ke kelas photoshop ini secara lebih formal.. keputusannya, mmg banyak yang saya tak tahu walaupun selama ni menggunakan photoshop sebagai tempat untuk mengedit serba-sedikit imej di website.. insya'allah saya akan menyebarkan ilmu ini dan juga mengaplikasikannya sebaik mungkin didalam pekerjaan seharian.. huhu, jgn anggap org IT ni tahu semua.. oleh sebab saya tak tahu la saya nak belajar.. tak salah bukan? ok, sehingga ke lain entry


p/s: apa guna bersenam berjam2 kalau balik kau pergi singgah kedai nasi lemak ayam rempah?



No comments:

Post a Comment