Thursday, June 23, 2011

mistik malam jumaat

kenapa asal malam jumaat je, mesti nak hidangkan dengan cerita2 yang bergenre mistik? bukankah malam jumaat tu malam yang indah? kalau kau asyik cerita misteri mcm ni dah jadi gloomy malam jumaat ni ha.. aku bukan ape, mmg jenis2 yg hati kecil sedikit berbanding gadis2 biasa di luar sana.. biasalah, manja katanya.. sedangkan tengok cite hantu mak limah pun aku rasa seram.. ini kan pula kau ajak aku tengok karak? memang tak lah weh.. silap org kot.. aku most probably bawak kaca mata hitam kalau terpaksa.. haaaa ape tu? diva betul tengok movie pakai sunglasses kan?


ramai gak kawan-kawan aku yang tanya.. nape a nk paranoid sangat? aah, korang mane tauu.. korg takde igauan alam asmarama... ah, asrama sebenarnya.. kat skolah dulu... cerita sembang kalau kencang pasti pasal alam2 mistik ni ha.. kau bukan tak tau.. kadang2 cerita yg kecil jadik mcm movie kalau mak jarah bercerita.. tapi kes2 seperti ini..err aku cm no comment sangat lah.. nk ckp banyak tak berani.. kah kah kah.. korg tengok je la k..




amacam.. dah ke belum?



aku tak bercadang untuk berceloteh panjang..tapi sedar2 eeeh.. semacam je jari ni menaip.. hahaha..ok lah.. aku nak tido dah nih.. korg? bila lagi?


p/s: lama tak nampak...hilang p mana? kah kah kah

No comments:

Post a Comment