Saturday, June 18, 2011

total distraction

campur minggu ni, dah 4 minggu berturut2 aku balik kampung.. mm definition kampung tu terletak kepada dimana parents aku ada.. so kalau parents aku kat kl, aku blk sana.. kalo diorg kat melaka, aku balik sini lah.. kalo diorg kat oversea? <-- melampau pula nak mengaku kampung kan? kah kah kah..tapi baik di kl mahupun melaka, katil aku di kedua2 lokasi memang... err susah nak cakap lah.. ada magnet kot? tp magnet yang boleh diklasifikasikan sebagai ajaib lah.. tak tarik besi..tp tarik perhatian.. fuh.. dah mcm aaron aziz da gamaknyer.. tp kalo kat jb tak brapa nak rasa cmni sangat la nikmat tido nyer.. pulaknya skarang nih dah start bunyik guruh2 manja di luar..

mmmm.... [sedut nafas dalam2] aaaaaaaaaa.. sedapnya bau kampung.. mcm bau masak lemak.. cis, diam2 menyelinap masuk dapur.. kalo kat jb punya lah jaga konon takmo makan malam segala.. ni skang da depan mata aaacane? pukul 1 pagi kot? huumaangaiih... jadi mcm biasa, kononnya utk distract, aku pun blogging lah.. walhal dah mmg naturenya bilik aku lokasinya di dapur.. kau igt bau ni boleh hilang bila bukak laptop?

baiklah, ketara entry kali ni motifnya bersepai.. lebih kepada luahan emosi yang meracau seluruh bilik.. kalau biasanya aku akan cuba tarik semula sebarang isi yang dah menyimpang masuk semula ke topik asal, kali nih.. aku sendiri tak fokus.. walaupun tilam bermagnet, bantal jenis2 letak ape pun tenggelam, comforter tebal mcm kat kutub utara beserta dengan suhu bilik dibawah paras beku... ini pun boleh kalah dengan masak lemak.. memang dasar! tak boleh percaya langsung pada masak lemak cili api nih [ok aku dah mula menyalahkan alam sekeliling pulak]

ok lah.. mmg panjang repekan pada malam yg indah permai nih.. aku berniat utk blog tentang makhluk tuhan paling cudly ini pada masa akan datang.. bergantung kepada hasil kutipan bahan2 ilustrasi bagi penghias dinding entry seterusnya..


makhluk tuhan paling cudly


p/s: do everybody looks similar today? coz everyone reminds me of you... selamat lewat malam



No comments:

Post a Comment