Tuesday, June 14, 2011

angry birds

letih gak nak kena buat housekeeping time weekdays kan? huhu, nk buat cmne? schedule weekend pack la..sebenarnya semalam aku ade meeting kat kl..smpai rumah dlm pkol 01:00 a.m gitu.. serious la letih.. sebenarnya entry ni berkenaan dengan conversation telefon aku ngn kak molly pagi tadi..

kak molly: assalamualaikum..

me: w'alaikummussalam... [suara serak2 basah cm ella dlm baldu biru, fuh nice lah]

kak molly: hoi.. tak keje ke?

me: masuk lmbat sket.. letih la..

kak molly: ok, aku sebenarnya kena buat satu activity kat office.. activity for 5 minutes.. time briefing.. kena wat cm ala2 game cmtu.. kau rasa ape aku patut buat? aku nak buat chicken dance lah, dalam 5 mins..atleast diorg tak mengantuk nanti.. tak pun ada gak cadangan nak buat mcm game telefon berkarat tu.. devide group then pass message kan? ape lagi aktiviti utk 5 mins kan? aku rasa chicken dance tu ok kot..

[ini perkara biasa ya, dia call dia sendiri cakap.. dia tanya, dia sendiri jawab... haaa]

jadi..bila aku diam je dengar explaination kak molly, dia mula la curious..takut2 aku sebenarnya da tertido semula..

kak molly: hoi, kau ade lagi tak?

me: aa..ade2.

kak molly: kau rase game ape yg sesuai?

me: angry birds

kau rasa kalau kak molly tau ape benda sebenarnya angry birds tu.. dia marah tak? keh keh keh..

seterusnya aku buat2 mengantuk dan terus tertido..tak perasan bila talian dimatikan.. sekian.. tp skarang aku cm terfikir, instead of game2 yang kita biasa buat time any course yang nk hilangkan mengantuk.. why not sediakan joystick.. main game2 virtual yang menarik.. zaman kan dah berubah.. jadi aku rasa pihak urusetia bagi mana2 program pun kena lah alert dengan perkara2 mcm ni kan? pasti hilang mengantuk.. kalau susah nk dapat joystick.. pegi main online game selama beberapa minit waktu rehat pun agak menyegarkan.. hehe


p/s: tak payah nak anonymous sangat la.. takdak telent nak teka2 ah



No comments:

Post a Comment