Wednesday, June 15, 2011

inspired by matlutfi

memendangkan aku baru terperasan yg bulan ni aku cuma baru keluar 4 entry, dan mood malam ni pun mcm suram2 indah... maka jari jemari pun berderu mengeluarkan kata2 manis di atas keyboard.. mcm biasa aku blogwalking dan menjelajah segenap pelusuk laman sesawang untuk mencari inspirasi.. aku terpanggil menulis entry sebaik sahaja aku terserempak dengan vids ni..


hahahahhaha, lawok deh demo nih



seriously sebenarnya aku tak pasti part mana yg lawak sangat.. mungkin lawak sebab accent dia kot? aku terus terbayang muka zack spears [bukan nama sebenar] hahahhaha... topik yang menarik dan cara persembahan yang juga tidak kurang daya tarikannya.. hahaha tapi obvious la inspired by matlufi demo nih.. ketara part 2:05 tu.. hehe, sorry dik, akak amatlah follower matlutfi ye.. harus la perasan nox.. kah kah kah


p/s: call hanya utk bagi teka-teki? ni mintak aku tulis lagi satu entry ke hape nih? haaahaaai haai


No comments:

Post a Comment