Wednesday, June 22, 2011

kaki drama

salam sejahtera dan salam perantau kepada semua yang tinggal jauh daripada keluarga.. bukan apa, kadang2 perantau ni kita kena kasi semangat lebih sikit.. maklumlah, nanti karang diam2 mata mengalir.. homesick katanya.. haaa baiklah, cukuplah 2-3 baris mukadimah, entri kali ni adalah berkenaan dengan sepotong scene ketika dalam mesyuarat pada siang tadi..

sebenarnya siang tadi, aku ade meeting yang agak panjang.. jadi kami mengambil keputusan untuk rehat selama beberapa minit ditengah2 meeting yang memang rancak ala2 irama pop rock ballad.. ada sorg member aku ni tak brapa sihat.. jadi short conversation oleh org2 dalam meeting berbunyi seperti ni..

a: err, saya tak sihat sangat lah
b: maklumlah, dia kan nora elena..
a: ha'ah.. saya memang nora elena.. sebelum anak dia kena curik

[hahahaha..ketara pulak aku rasa]

b: hahaha.. biar nora elena, jangan annisa sudah
c: [tiba2 menyampuk, tak tahan..pasti kaki drama gak nih.. hehe] teruk betul hero cite tu
b: haaa tu lah
c: ntah nyer.. dah la nama farid.. buat malu je..

aku: [walaupun hampir setiap malam berlakon di social network.. hanya mampu terbeliak, terdiam dan akhirnya, tergelak besar] hhahahahhahaha


nih gambar scandal husband annissa yg nama farid tu.. ya tu rozita che' wan ye.. gambar aku cilok baek punyer dari sini



ok, ketara, aku normal.. bukan aku sorg je tengok tv ok.. hahaha, balik rumah.. terkitai2 cari dino, ajak blakon jadi tina lah, sahara lah, ashraf dan kadang sosial sikit jadi pasha.. hahaha.. kire kalau tak tengok sangat, janji aku faham lah ape org tengah bualkan kan? takdelah rase cm outdated nau kan? hahahaha dah2.. banyak lagi benda penting aku nk tulis sebenarnya.. tp haruslah di lain entry.. hahaha


p/s: drama tu drama gak.. jangan sampai tak solat maghrib.. lempang karang...


No comments:

Post a Comment