Wednesday, June 22, 2011

no smoking please

aku jenis yg malam2 memang suka bukak sliding door.. suke tengok view malam dari rumah aku.. mmg nice laa.. haha nnt2 aku kongsi pemandangan malam dari rumah aku k.. haaa.. tu yang hidup digelumangi misteri nusantara, kau tak payah nak susah2 create cerita2 puaka kat aku.. karipap lah, salam lah.. jgn nak ngade2 ee.. Huhu

sebenarnya, semenjak dua menjak ni.. malam aku agak tak tenteram.. asal aku bukak je sliding door aku.. mesti masuk bau asap rokok.. adoooiiiyaai pencemaran udara betol lah.. potong aku punya mood nak berdondang-sayang sorg2.. pening weh.. kalau tenaga sebenarnya simpan utk tido lewat malam.. terus kena tido awal sebab pening kepala bau pembakaran tobacco terbuka di luar tingkap..

bukan ape, aku ada pernah terbaca.. orang yang bau asap rokok lebih cepat dapat penyakit berbanding orang yang hisap rokok [budak2.. plz jgn jadikan alasan ini utk memilih utk jadi perokok ye] tp itu sume alasan ntah yg ke berapa.. alasan utama kenapa aku tak brape bekenan ngn keadaan yg aku sedang alami sekarang adelah... NIH APEHAL AKU NK TIDO TAPI BAJU N SATU BADAN BAU ASAP ROKOK NIH? haaaaa kan dah kene mandi jam tengah2 malam.. kau igt seth suka gadis mandi tengah malam? huh


kepada perokok2 luar sana.. kalau nk hisap rokok, jauh2 sket la ye.. bukan apa, ramai je perokok berada dikalangan org2 yg terdekat ngn aku.. tp, duh.. diorg faham je kot.. kalo isap rokok sila ke tempat lain.. chup.. jap ni cite pasal jiran tetangga yg tatau duduk floor mana hisap rokok kat balcony kan? hahaha technically suke hati dia lah.. rumah dia.. tp ni dah masuk udara rumah aku, kat mane aku nk tampal sign ni sebenarnya nih?

hahaha..amace?

p/s: see? you just cant stop them from smoking.. they just feel so damn smoking hot when they do so... hahaha good night peeps..

No comments:

Post a Comment