Wednesday, December 22, 2010

demotivated

walaupun aku dah berjanji untuk mengambil mood utk blogging selepas minum cool blog pada hari isnin lepas, namun aku masih tidak blog dengan jayanya...alasan kenapa aku tak blog beberapa hari kebelakangan ni:

  • kak yati datang jb bersama2 dengan ahli keluarga yang lain
hari isnin lepas, kak yati n hubby datang jb ngn batrisha, mak aku n ain (biras aku)..setelah berpenat lelah mengemas rumah sehingga kilat pada weekend lepas..kira ok la, diorg tak bising2 cakap rumah bersepah ke ape..[standard la kalo rumah kemas, sume org senyap..try kalo bersepah..pergh, penuh status2 facebook korg kan? ;p]

bagi memberi penghargaan kepada mereka kerana sudi datang ke jb utk melawat aku, aku telah menawarkan pakej makan malam bersama dengan pakej gelak tawa dan gossip2 sepanjang malam di banafee area2 jb ni la..ok, makan memang sedap dan puas hati <--kata kak yati.. pada aku makanan kat situ jadi sedap sebab pergi makan dengan org yg tersayang..rasanya kalo makan ngn diorg, makan roti canai pon rasa cm pizza beb..ces sungguh hyperbola pernyataan tadi..

selain itu, saya ingin mengambil kesempatan di sini utk mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudari shaleyati dan suami yang telah berpenat lelah dan bersusah payah utk memperbetul lampu2 yg da rosak kat rumah tu..terima kasih..kini hidup saya tidak lagi didalam kegelapan..cahaya kebenaran mula menyinari di kala malam tiba..[ok, ape hal ayat2 jadi mcm ni?aah lantak lah]
  • bz dengan kerja
lately nih, memang aku da cerita pon kat post yg lepas..yang aku memang amat lah bz ngn kerja sebab nak menanti pendaftaran pelajar baru sesi akan datang nih..so memang melepak kat office..tp berbalik kepada point yg pertama tadi..oleh kerana ahli keluarga datang melawat aku kat sini, so 2hari lepas aku telah membuat keputusan untuk pulang awal daripada selalu..[hurm awal pon dalam pkol 6 gitu kot..ces] tak kesah lah, aku memang suka buat kerja..kan?
  • demotivated
ok, ini merupakan point sebenar entry ni...atas alasan2 yang kukuh, aku memang sedang demotivated sekarang nih..rasa mcm kecewa yang teramat sangat..lebih teruk daripada frust ketika putus cinta waktu 1st love dulu [ces, jiwang! cilakak] ada dua sebab utama kenapa aku rasa macam ni..tapi macam biasa lah, aku tak ready nk bercerita tentang mende tu..aku menulis ni pon so that terasa kurang sket la beban kat kapla nih..

walaupon aku tak menulis perkara yang sebenar2nye berlaku, aku taw ramai yg taw ape yg da jadik kat aku smpai aku boleh jadik mcm nih

ok, aku da mula rasa ayat aku macam tamil naidu..sekian utk entry kali ni

p/s: kini da tiba masa utk stress eating pula..ces ces ces

2 comments:

  1. weyh, biras tu bukan ker suami ko punya adik/abang/kakak punya isteri/suami..?
    bila ko kawen?

    p/s : stress eating juga.. :(

    ReplyDelete
  2. hahaha..cmtu e? sefaham aku pule biras tu adik beradik kepada ipar duai..bukan ke? hoho nnt aku gugel definition k..hak2

    ReplyDelete