Tuesday, December 28, 2010

perihal semalam

keadaan kesihatan ayahanda dilaporkan semakin stabil..alhamdullillah..so aku stick ngn plan aku utk balik ke KL pada malam khamis keliwon atau jumaat pagi..atas arahan tugas, aku akan bekerja di UTM KL pada 31st Dec smpai 3rd Jan..oleh itu aku telah mewar2kan kepada SGF untuk mengadakan sebarang mesyuarat tergempar agar aku boleh join rakan2 untuk melaksanakan aktiviti sembang kencang di Jasima atau mana2 port yg berhampiran..heeehe tak sabar seyh

ah..terigt rakan2 SGF yg berpakat2 untuk bertunang + kawen thn depan.. dimulakan dengan zack..yg akan kawen di dungun march depan..dengan itu kami telah membuat satu rancangan hiburan dimana akan wujud sebuah video clip music mengancam di tepi pantai...haha tak dapat aku bayangkan bertapa galaknye rakan2 aku..[aku tak bape nk galak la..coz aku sopan orgnyer ;p]

beralih kepada cerita kerja [erm..life aku skang nih hanya dipenuhi dengan kerja, family, kawan jb, SGF, kawan2 lain, shopping, hangout...eh cm banyak plak..igt nk tulis kerja ngn family je td?haha] hari ni, masih menjalankan proses pendaftaran di DSI.. dengan suhu dibawah paras beku, aku terketar2 mengetest data entry..ok gak la..takdak perubahan..kesian kat praba..aku kat DSI, dia cm terumbang-ambing kat office..sorry praba..saya tak boleh nak tinggalkan system saya bersendirian di DSI..kerana dia masih muda..dan baru belajar nk berjalan..kadang2 masih terjatuh..saya la yg kena angkat dia balik..kalo saya jauh, mcm mana saya nk taw?..ok agak dramatik di sini..

sebelah malam..aku siapkan paperwork GOP Staff yg telah dirancang secara kencang di ISC sebelum nih..harap2 lulus la paper work tu kali nih..dalam2 menjalankan tugas, tiba2 perut mula memainkan lagu2 trans like a g6..ces

so, aku pon mengajak rakan2 office utk keluar dan minum2 [diorg je minum..aku makan dengan jayanya..ces bila maw kurus?aah tunggu la 1st jan baru bole buat azam baru kan?haha bole gitu?] lepak2 di agus membuatkan aku mendapat satu mood yg lain...haaa aku pon tak taw nk explain mood yg cmne..tp lain lah..rase cm kat2 rumah pon ade..rase cm time2 bercinta dulu pon ade..rase cm time2 kat ukm dulu pon ade..aah mood yg hyper..susah untuk diterangkan dengan ayat dan tidak boleh dilihat dengan mata kasar..kesimpulannya aku nk ckp thanx kat imah, kak munira n haiza yg sudi lepak2 n minum ngn aku tadi..best kan borak2?heee sebenarnya borak tak best kalo saya takde taw...kah kah kah

aah..aku dah lupe ape point sebenar aku menulis tadi..nnt2 kalo da igt aku tulis lagi la..dan ending hari ni adalah ordinary..tiada yg hyper seperti hypermarket atau hyperbola..owh..ckp pasal bola..esok jgn lupa saksikan perlawanan antara Malaysia dan Indonesia...live from bungkarno...

p/s: kalo Malaysia kalah kali nih, aku syak sesuatu telah dibomohkan di bungkarno..sekian

No comments:

Post a Comment