Friday, December 3, 2010

king of hearts

entry ni tak ade kene mengene ngn poker, las vegas, macau atau yang mana-mana yang sewaktu dengannya. entry ni mengisahkan tentang seorg yang berjaya menambat hati semua orang disekelilingnya dengan hanya menjadi dirinya yang sebenar. tidak ada tokok tambah perisa dan cerita liar dari sumber2 yang tidak boleh dipercayai.

ye, hari ni (3 Disember) merupakan tanggal kelahiran seorg gentleman yang berjaya menambat hati ramai gadis dan jejaka. yang pastinya gentleman ini adalah seorg yang berjaya dalam hidup (insya'allah dunia dan akhirat nya). jadi agak sukar bagi orang2 yang biasa seperti aku untuk merancang surprise party dan yang paling penting, setiap tahun pasti aku akan tertanya2...apekah hadiah yg paling sesuwai nk diberikan kepada gentlemen ini. Biar aku describe beliau. Beliau adalah:
  1. Seorg yang sederhana
  2. Suka masak dan berkebun
  3. Tak banyak cakap (agak secretive)
  4. Suka berjenaka
  5. Agak serius
  6. Tak suka cakap bye2 at the end of any phone conversation..bukan sombong, tp bila ditanya..style katenye [comel kan? hak3]
  7. Caring
  8. Berjiwa kepimpinan dan mempunyai pandangan terkehadapan [sangaaat hadapan ye]
  9. Suka aku (eh?)
Beliau adalah ayahanda saya, Hj Mohamed Hj Khamis..[iyee tau2..comel punyee..].. sebelum aku merepek dengan lebih lanjut, baik aku ke point sebenar entry ni. Sebenarnye aku nk minta pendapat ramai, agak2nye apekah hadiah yang sesuai untuk ayahanda saya bagi menyambut ulang tahun kelahirannya? every year asyik bagi perfume je. bosan pula rasanya. berikut merupakan list yang dah slalu bagi

  • perfume
  • jam
  • pen
  • purse
  • baju [tolong lah ni da selalu bebenor..takde hari jadi pon asek bagi baju je]
  • handphone

selain daripada perkara2 di atas, apekah perkara yang boleh diberikan kepada seorang Super Daddy seperti ayahanda saya?huhu

4 comments:

  1. nice..huhu insya'allah ada setiap selepas solat.. hehe.. i was thinking of something that can be in a pack? hehe

    ReplyDelete
  2. since he likes gardening... new gardening set?
    or a new leather belt? kasut?
    nya nya. lelaki mmg susah sket nak bg adiah apa..
    isk. aku pun salu x tau nk bg ayah aku apa...

    ReplyDelete
  3. hehe..btol tu agyme..
    gardening set e? mm, menarik gak tu
    belt, kasut..tak payah la..da byk, nnt dia xperasan yg mana satu hadiah bday dia..heheehe

    ReplyDelete