Sunday, December 12, 2010

mata merah bukan sebab menangis

aku lemas betul bila keadaan kesihatan jadi macam ni, banyak benda tak sattle bila kita tak sihat..tp aku memang malas nk layan keadaan yang tidak sihat ni..walaupun tak selesa, namun ianya tidak sedikit pon menjadi batu penghalang untuk aku hangout bersama rakan2 seperjuangan..heehe [memang kaki jalan punyee..tak kesah la sihat ke tak..hoho]

hari jumaat, pas balik kerja, aku, yuki, kak munira balik rumah aku..[omg nervous ok org dtg rumah..hihi maybe sbb da biasa dok sorg kot..hehe]..diorg dtg rumah sbb nk tunggu aku mandi dan bersiap2..hoho..memang lama la kan?smpai kak munira pon tegur aku..ni apehal dari tadi dok tukar2 baju je ni?hahaha kak, kite memang mcm ni punyeee..tu yg lama nk bersiap tu...hihihi

ok tujuan kami bersama2 semalam adalah untuk menyaksikan cerita Hantu Mak Limah Balik Rumah... hoho..memang best seperti yg telah diceritakan di entry yg lepas..huhu, walaupun rasa senoneng pas balik rumah namun sangat berbaloi-baloi..hehe [aku tak paham mcm mane dak nor boleh tertido ketika orang ramai sedang bergelak tawa dan mengilai2 dengan lawak cerita itu..hahaha]..kesian imah, tak dapat join...hehe rugi ko imah..kitorg jalan2..then makan2 kat dataran..then never ending gossip...then never ending girl talks...then tengok2 movie..heheehe jeles tak? hehehe

then semalam..lepas housekeeping, online, blogging dan pelbagai lagi aktiviti di rumah yg sewaktu dengan nya..aku plan nk kuar ngn yuki [yayayukiyukiya] pulak pada petangnyer..hehe jalan lagi..walhal demam belum recover pon..batuk2 kokol masih menular..aaah..kan aku da ckp, itu sume bukan penghalang..ngehehehe, so lepas pusing2 jusco [hehe, jalan dekat2 je la..demam kan,huhu] kitorg pon blk..dlm pkol 9.30 cmtu..thanx yuki lepak2 ngn i..hehe

malamnyer pula..ade cerekarama...huhu [iye, aku sangat melayan cerita2 melayu ye..bukan apa, kalo bukan kita yg support cerita melayu, sape lg? ko igt ramai ke chinese mcm yuki yg asek nk tengok cerita melayu je?]..of course la kalo da cite cerekarama tu, ceritanya pasti agak heavy..dan menyayat hati..ces fehlong sebentar..aah..sudah la entry ni..cm takde idea plak..

nantikan entry seterusnya yang agak bernas [=beras nasional]..

No comments:

Post a Comment