Thursday, December 9, 2010

90's rock

hari ni demam lagi..mungkin akibat terlalu marah semalam mengakibatkan suhu badan juga naik tanpa dapat di sekat..walaubagaimanapun sambungan cerita semalam, jiran aku telah pon melaksanakan tanggungjawabnya sebelum aku sempat approach beliau..sungguh pn begitu, aku masih ade pendam sedikit kemarahan..ok..cukuplah bercerita pasal jiran aku..tak bape nk glam pon..tak pasal2 nk interframe dlm blog nih...ces

ok, aku tak dapat nk recall cerita2 dan idea2 aku semalam...jadi malam nih aku berniat nk buat entry yg ringan2 je..aku nk bercerita ttg genre lagu yg aku suke sejak dari kecil..maksud aku skolah rendah..aku still igt time darjah 5-6 cmtu, lagu2 my heart will go on amat famous di kalangan peminat2 fanatik titanic..hehe, aku takmo ketinggalan la kot coz duh..soo lame ok kalo ko tak tau lagu tu..ces, disambung pula dengan time2 BSB [shit ini memalukan..hahahaha] dan spice girls..ok aku ada koleksi penuh semua kaset [kodi siut time nih..hahahaha]..namun time skolah rendah dulu aku boleh kata cakap je la lagu ape yg kuar kat radio..dangdut pon aku hafal full lyrics...[ces, kan baik kalo hafal alquran :)]

tp semua minat2 tu tak kekal lama..maksud aku, setelah masuh sekolah menengah..banyak mulut2 saka dan syaitain2 penghasut menindas teruk minat aku..haha, jadi bila da besar skit, baru aku realize sebenarnya aku diam2 suka genre lagu2 yg mcm nih..aku mula2 pon tak perasan..until yuki tegur aku..'u ni memang suke lagu macam ni punyee..ee..i tak minat taw..' ok yuki, tak kesah la ko tak suke pon..dah naik kete aku, dengar je la..hahahaha

memang tak perasan..huhu tp smpai sekarang, aku masih minat 90's rock..fuh layan siot..berikut merupakan antara fav aku:

  1. Everclear -I Will Buy U a New Life





  2. Third Eye Blind - Jumper





  3. Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany




  4. Greenday - When I Come Around





  5. Ninedays - Absolutely




aah..aku masih lagi melayan semua genre music..cuma dalam keadaan2 yang memerlukan, biasanya kerap kali...telinga aku akan dahaga nk halwa telinga yg mcm nih, huhu

k..sekian utk kali nih..nite

3 comments:

  1. hahaha.. masa zaman kecikk dulu2 sape yang tak minat BSB ke Nsync ke.. diorg lah yg kodi/lame...
    zaman skrg, dah besar...dah tebalik.

    ReplyDelete
  2. dont lie to yourself besah. kau masih dalam genre BSB. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. agyme: yup..diorg la yg kodi kan? hahahaha

    dino: korg memang saitan ye..haahahaha

    ReplyDelete