Monday, January 19, 2015

AJL 29

Salam readers,

haa.. ape? blog ni nk berubah jadi blog retis-retis? heehe tak tak.. aku sebenarnya just terpanggil nak menulis pasal AJL 29; specifically on MOJO's performance.. fuh (dah dah, yang berharap aku jadi pengulas retis tegar tu, dah boleh balik.. haha) ok, as a big fan of KRU, ofcoz aku secara default akan sokong Edry dalam apa jua keadaan sekali pun.. frankly speaking, aku tak pernah amek kesah pon pasal issue Mojo ngn Aweera ni.. gasak la.. tak best pun before this.. aku tahu lagu ni pun from ade slot drama kat TV3 kot? (cliche sangat lagu AJL dikenali melalui lagu theme drama tv3)

but for whatever reason yang Edry ambil to choose Caliph Busker; it is definitely a very good decision to be made.. funny bila baca macam2 perception orang.. but for this matter, most of them are positive.. memang pun, pada aku weh, Edry Abdul Halim kot? kaya okay? kau ingat dia hadap duit rm12k yang menang tu? he surely wants to prove something to the industry.. kelainan.. but this time memang menyentap jiwa weh.. aku cam sebak gak dengan bakat azmi ni.. hebat kurniaan allah pada dia..

i kept on abusing the repeat button.. haha my favorite is during 3:05 dan seterusnya memang peh, meremang.. and then Mas Idayu was like "eh? betul ke ni? good good, agreed." (ye kaki mentor gak aku ni kadang2) haha.. nah video untuk tontonan umum..


terbaek.. kalau juara pun semalam aku tak heran lah.. memang sesuai sangat..


and here are all the positive comments to this event:

kudos Edry..

ok lah.. nk lunch date.. love ya... babai

p/s: purse tertinggal.. waaa lapau nih..


No comments:

Post a Comment