Monday, January 5, 2015

keinginan atau impian?

Salam readers,

sebenarnya aku dah lama nau teringin nak jahit langsir sendiri.. (ya dah berjaya beberapa projek jahitan seperti dalam entry tahun baru yang lepas) bukan apa, aku nengok cm senang je..straight je.. cuma possibilities untuk jarum patah adalah tinggi.. ye la sebab kain langsir kan tebal.. huhu (aku pun ngade2.. time boleh menjahit takde plak nak datang nafsu membuak nk menjahit macam ni.. tapi time2 orang dok sebuk kata tak boleh menjahit ni la, nafsu nk membuat langsir menjadi-jadi.. hahaha)

macam-macam superstitions aku dengar pasal orang mengandung tak boleh menjahit.. tapi, makcik aku tukang jahit.. abeh tu? mcm mana? dah dia memang kerjayanya begitu? alhamdulillah elok je anak2 dia.. huhu tapi, aku still takde le menjahit smpai ke hari ni.. so aku masih lagi dalam dilema nak kategorikan menjahit langsir ini sebagai keinginan atau impian? hahaha ah lantaklah.. sama je maksud dia pada aku.. hehe

nah sisipan gambar.. haaa mcm ni la aku berangan nak jahit langsir rumah.. jahit straight je.. tak de konar2.. hehe bukan reti pun nak style2 langsir.. karang jadi tahi, membazir je kain aku nnt.. tak gitu jemah oiii? huhu

modern minimalist katenya.. haha

ok lah.. selamat malam sayang

p/s: apehal jiran aku bising gila bergaduh nih.. ckp Chinese.. tak paham.. patut report polis tak? cis

No comments:

Post a Comment