Wednesday, January 14, 2015

selamat bersekolah 2015

Salam readers,

ape kabau hari ni? hehe.. amboi hari2 aku dok keluar entry.. active kan? hahah sebenarnya aku terlupa nak update.. anak2 buah aku dah mula bersekolah start isnin hari tu.. yeay.. berikut merupakan update anak2 buah-buahan aku.. hehe

1. jebat hafizul hambali

 
imam muda



aku ingat kau paling tonjang.. rupenya ada lagi yang lagi tinggi dari kau jebat.. huhu

haaa.. ini budak dah masuk form 3.. but then in new school.  aku doakan dia dapat straight A dalam PT3 ni.. sekaligus memegang rekod keluarga sebagai orang pertama yang mengambil PT3 (after tukar nama la.. before this PMR kan? huhu) dan paling cemerlang gemilang terbilang.. hehe.. amin..


2. puteri batrisha mohd hazlee


sekolah kebangsaan.. haa nampak tak dia sorg je bercahya gituuuu? kelass

sekolah agama; di lawat oleh abang long kawasan.. pak cik ajim.. alamak, kak long kawasan lagi tinggi dari abang long kawasan.. hehehe

buah hati pengarang jantung semua orang.. hehe iyaaa dah darjah 1 beb.. maknanya aku pun dah 7 tahun meninggalkan UKM.. wow awek ni dah besar dah.. aku doakan agar dia terang hati dan berjaya dalam kehidupan di dunia dan di akhirat... amin.. u go girl.. stay cute and happy ya.. busu oa ngan uncle fahmy love u soo much..


3. nurina nadirah azizul


 
takde plak gambau nurina kat sekolah nak share.. huhu.. best la nurina dapat study desk baru.. lawanyaaa.. hehe nnt kalau auntie sya ngn maman free, kami jenguk nurina k..

oh si comel nurina dah start sekolah kat KL.. ape kabau agaknya.. hehe dengar kata hari2 makan uncle bob.. hehe makan banyak2 sket ye yang.. aku doakan agar dia juga terang hati dan berjaya dalam kehidupan di dunia dan di akhirat... auntie sya and maman love u soo much..

baiklah, kembali kepada kehidupan aku.. ok, hehe.. alhamdulillah our first photobook dah sampai.. wee..


 
First photobook 2015 arrived (siap dapat coupon zalora.. wee boleh shop barang mr. A .. heheh)

tengok event bile punya gambar? honeymoon 2013 hokay? punya lama peruk, baru nak buat.. hahah ape la.. janji da sampai.. weeee.. ohya, sekarang ni sikit2 nak membeli barang Mr. A.. dok tengok checklist dino dah siap2 google.. follow je.. (tipu, banyak gile penambahannya) hahaha, ok control ya sayang... banyak nak pakai sen weh tahun nih.. peh.. kasau gile blanje tahun nih.. haha

p/s: rasa macam nak buat bajet 2015 la.. yang betul2 punya.. hmmm

No comments:

Post a Comment