Tuesday, January 27, 2015

kidzania: sebuah entry bergambar

salam readers,

weekend lepas, banyak sangat activity smpai aku rasa tak rehat la.. haha.. tapi memang seronok dua ronok dan tiga ronok.. hari ahad lepas aku dan en. shuben telah di payung oleh kakak ipar n biras aku untuk ke kidzania (thanks kak fara n abg zul.. hehe).. memang bagus ideologi kidzania ni.. time aku dulu.. eeeh.. mane ade peluang kau nk pilih or experience kau nak jadik apa bila besau? kan?? sebagai kanak2 ribena, everytime cikgu tanya aku nak jadik apa, aku main petik aje dari kamus bergambar.. agak2 gambar cun sikit, terus nak jadik tu.. sudahnya buku laporan sumua tulis aku nak jadik cikgu, doktor, penyanyi, peramugari.. peh.. padehal masatu masih tak kenal erti jaundice mahupun influenza..

ok, abaikan kisah kanak-kanak aku.. yang penting sekarang adalah pengalaman bersama kanak2 comel ke kidzania.. hehe malas nak cite, nah gegambau..
























cuteness overloaded..

hehe, walaupun nurina xmo try semua pekerjaan, xpe shayang.. auntie sya still support je nurina nak jadi apa dah besar nnt k.. auntie sya doakan semoga cita2 nurina tercapai, dapat menjadi anak yang solehah dan mempunyai masa depan yang cerah.. amin.. hehe auntie sya n maman love you all soo much..

p/s: aku rasa, kalau aku kecil pun mesti aku nak keje TM.. sebab mak pun keje TM.. mesti aku eksaited nk terai.. hahahah


No comments:

Post a Comment