Saturday, January 24, 2015

usaha gigih

Salam readers,

Jam menunjukkan pukul 1pagi.. apehal aku tak tido lagi?? Haaa da bole buat pantun cerita hantu dua kerat chu olls.. heheh sebenarnya aku sedang berusaha gigih menulis blog dari screen kecil telefon.. haaaaa amace? Gigih tak gigih la.. aku pun pelik.. today tido rumah abg ipau aku.. saje nk celebrate bday biras.. hehe (happy birthday kak ada).. oh ya.. lagi satu usaha gigih aku malam2 ni, konon nk buat entry  bergambar.. eeeehhh.. kemain lagi.. tinggi betul cita2.. hahah

Shuben tgh lepak.ngn abg ipau.. biau le.. da lame tak jumpe.. lelepak lepas rindu katenya.. ok aku tak join sbb tau topic asas adelah game.. so, nevermind honey.. i'll pass.. enjoy.. haha

Yang paling best adelah... melepak dengan anak2 buah shuben yang maha comellll... auntie sya syg chu olls sume.. hehe.. nah blanje gambau.. hihi







Wow.. tak sangka bole upload gambau bebanyak.. not bad gak tulis blog dari phone.. huhu ok la.. till we meet again.. hihi

P/s: terus dtg rase mengantuk setelah berjuta kali cuba betulkan typo.. almaklumlah.. jari menggemuk tanpa kawalan.. selamat malam sayang..

No comments:

Post a Comment