Tuesday, January 13, 2015

resah kesah gelisah

Salam Readers,

aku tak tau la nape dari semalam aku rasa resah kesah gelisah tak tentu arah.. nak kata ada benda tak  elok nak jadik, nauzubillah.. xde le pulok.. dah call sume org.. alhamdulillah sihat belaka.. last-last aku call dino.. oh perbualan ibu-ibu yang menghiburkan.. selain daripada anak bujang dia dah ramai book (oi.. korg, seriously? hadi baru masuk 8 bulan kot hari ni? hahaha) banyak perbincangan ramalan-ramalan ekonomi serantau.. hehe

en. shuben pun tak dapat nak jangkakan emosi aku sekarang ni.. memang bercelaru.. tetiba aku bad mood tanpa sebab.. oleh kerana en. shuben sorang yg bijak, dia cuma perlu pujuk aku dengan ini.. taraaaa..
nasi lemak alas daun pisang (gambau lama time makan kat bangsar)

taraaa.. terus mood kembali ok.. haha.. trimas en. shuben.. u are good.. u are damn good.. hahaha aku sendiri tak tau ape yang aku perlukan di saat perasaan berpecah belah macam ni.. hahaha ok la.. sambung kegiatan harian.. bye

p/s: dahsyat gila la ekonomi dunia sekarang ni.. sabar hati, rezeki milik Allah.. semoga Allah kurniakan rezeki berkat yang melimpah ruah kepada keluarga kecilku ini.. amiiinn.. hehe

No comments:

Post a Comment