Friday, January 23, 2015

keep organize

salam readers,

pagi2 lagi dah rasa nk menulis.. sebenarnya aku nk share impian aku.. aku sentiasa simpan impian (ya, bila kata impian.. ianya masih belum menjadi kenyataan) untuk organize bembarang kat dalam rumah aku.. takdelah nk kata rumah bersepah gile macam kena typhoon or tsunami.. tapi macam kadang2 tu aku susah nak cari barang.. dah la aku memang mengalami masalah misplace bembarang dengan begitu mudah..

jadi, aku ada jumpa ni time tengah jalan2 kat you tube.. so, nak share dengan korang sume..


best kan?

aku pelik, macam mana la dia boleh istiqamah buat menda ni.. aku ada gak try, pastu eeehhh.. sepah balik.. sedih :( aaiiihh.. bila la aku nk ada kekuatan nak buat macam ni? hurmm...

p/s: in shaa allah, kalau aku dah berjaya buat (even a single small space) dalam rumah aku sendiri, nescaya akan aku upload tips and tricks nya dalam blog nih.. hehe

No comments:

Post a Comment