Tuesday, January 20, 2015

aktiviti hujung minggu


Salam readers,

Hehe.. weekend lepas aku balik melaka.. ofcoz la seronok, dua ronok, tiga ronok.. hehe.. tapi aku ni, nama je balik melaka almost every week.. tapi sebenarnya banyak je tempat-tempat menarik kat melaka yang aku belum sampai.. aku takat amek tau daripada member ofis je.. haa sampai kena kutuk la.. ape la orang melaka tapi benda2 best kat melaka sume aku bantai tak pernah sampai.. haha oh ya, aku juga buntu bila ada orang bertanya tentang kat mana hotel dan kedai makan kat melaka yang best? hahahah pada aku, weh dah balik melaka, balik rumah la weh.. tido makan sume paling best dalam dunia.. hahaha

jadi, hari ni aku just nk share ape activity aku time weekend.. ye la, nak kate berjalan.. aku rase mcm bizi gile bila balik melaka.. so, lets see.. what did i do? ape yang bzi bebenau tu?
  1. beriadah bersama keluarga..
  2. teman si kecil (puteri) naik basikal..
  3. teman dia lagi main kat taman mainan..
  4. bawak dia pergi main ngn kucing..
  5. bagi kucing terbiar makan..
  6. dan dia nak bawak balik sekor lagi ke rumah? haha
haa.. yang last tu, busu oa mintak maaf le banyak2..tak dapat le nak nolong.. sebenarnya ni entry bergambar.. tak tau kenapa tak boleh nk upload satu gambar pun dalam entry kali ni.. blogspot takleh nak save. takpelah.. allah tak izinkan.. hehe sehingga di lain lembaran

p/s: now i should start making a list for Mr. A.. kalau tak, takut overspend nnt.. huhu

No comments:

Post a Comment