Thursday, February 26, 2015

baby mawar

Salam Readers,

hari ni tatau nape aku mengantuk gile sepanjang hari.. nak kata tak de keje, keje belambak.. alhamdulillah settle.. cuma disettlekan dalam keadaan yang amat mengantuk.. aneh sungguh.. padehal aku rasa tido sume cukup.. oh ya, semalam dapat borak lama ngn bff yuki yaya.. hehe great things shared together.. ingat tau yuki, date kita 25/3 kat jb.. i tak sabar nk jumpa you.. hehe

baiklah, entry ini sebenarnya dikhaskan untuk baby mawar.. huhu pagi tadi, member kipas (blogger mim-alif-ya)  sedari sekolah menengah, yg kebetulan satu company dengan aku telah selamat melahirkan baby girl 3.3kg secara normal.. alhamdulillah.. aku pegi ngn aina.. hehe aina tengah eat clean food sekarang.. eat very healthy.. salute beb.. nnt aku dah bertaubat, aku akan cuba ikut cara kau.. kalu mampu lah.. hihi.. lama tak lepak ngn aina..

ok, cite pasa mai bersalin.. memang peh, berdebar plak aku dengar experience dia.. datang husband dia plak, dak harry menambah2kan lagi ketakutan aku.. cis kau harry.. maka makin berdebar la aku nih.. nah blanje gmbar..

shantiknye diaaaa....besau nnt jadi anak yang solehah ye yang..

balik tu lepak ngn che'nab.. baru realize.. weh, che nab.. last kite jumpa adalah 2003.. kat sekolah dulu ya.. dah 11 tahun kauuuu... lepak ngn diorg (aina ngn che nab) kat NZ curry house membawak ke pkol 9:30 malam.. best la borak2 lama tak jumpa kan? oh ya aina, seet cakap kau makin cantik :) 

sebenarnya aku da ngantuk gile nih.. ok la.. bye

p/s: harap2 esok tak terlajak..

No comments:

Post a Comment