Wednesday, February 4, 2015

penyaman udara

salam readers,

setelah berpenat lelah menaiki bas (ok, tipu.. tak penat pun.. aku tido je sepanjang perjalanan hahaha) akhirnya aku berjaya sampai ke office..  sebenarnya aku ade sedikit isu dengan suhu badan sekarang ni.. aku pun tak pasti kenapa.. lately ni, kalau tido.. memang pun bukak aircond+kipas segala.. sampai en. shuben kesejukan.. tapi aku? bangun dengan keadaan berpeluh-peluh mcm baru balik zumba yaa.. haaaa aneh kan? sedangkan orang sekeliling aku biasa2 je.. aku sorang je weh.. siri bercakap dengan jin sangat cerita aku nih.. hahaha

tadi, waktu dalam bas, biasalah naik awal pagi.. so sejuk kan? but then, u know what? i am freaking burning.. nasib baik tak sesak nafas.. aku rasa aku sorang je yang buka aircond tu.. kesian gak kat mamat sebelah aku.. menggigil.. (padan muke, sape suruh pakai sleeveless ngan short? da tau dalam bas sikit main sejuk pepagi kan? kah kah kah) kesimpulannya di sini, time2 ni la aku terfikir.. ade tak portable aircond? macam perlu je untuk asia ni kan? mesti da ramai manusia2 bijak (macam aku.. kah kah kah) dah terfikir sebelum ni? aku pun google la..

eehhh.. ade.. peh, genius thinks alike la..


haha.. ape2 pun aku rasa, tak effective kot kalau tengah panas terik kat mesia ni.. tak berguna sesen pon.. hahah.. nampak macam kipas bebudak tu je.. tp nak up sket.. tulis la portable aircond.. xde maknenya.. hahaha.. ok la.. sehingga di lain lembaran..

sekian

p/s: lambat lagi ke nak jumaat? huhu

No comments:

Post a Comment