Sunday, February 15, 2015

well spend weekend

Salam readers,

Tengah watpe tuu? How was your weekend? Mine was well spend.. bukan ape, biasenya time weekend kan time kita membuang masa, yg tak sure kita buat ape.. tau2 eeeh weekend da abes? Alaaa.. (but obviously it still happens to me all the time.. well spend tak well spend) so now, nk cite.. ape aku buat di kala weekend tanpa anak2 buah yg mempunyai kecomelan berganda.. rindunyaa kat puteri.. huhu hari2 call pon rindu.. huhu.. xpe, lusa nk balik melaka da.. iyaa aku cuti start rabu.. weee.. so selasa petang cha alip bot la ke melaka.. ape lagi nk tunggu.. hehehe

Baiklah.. sebenarnya aku tak bape sehat since jumaat.. aku da start senoneng.. nk demam.. da mula sore throat, running nose segala.. aku sebenarnya kalau demam, aku ok je.. tp ni siap ngn selsema.. aku mmg la xleh blah.. senak kepala aku.. tp, since aku tak larat n xde org nk bawak pegi clinic hari jumaat tu, aku rehat je la kat rumah.. malas nk kuar.. tgu en.shuben balik malam jumaat tu..

Oh ya.. lupe nk cite.. en. shuben da balik.. yeay.. haha sebab tu la aku sedang blogging pakai phone..iya, berebut pc ni ha.. hahah.. bukan ape, smbung cerita sabtu.. lepas tengok aku cm tak larat sgt, sabtu pagi tu, after bfast, en. Shuben nk hantar aku pegi clinic.. so terus la gerak pegi clinic favorite yg berdekatan ngn rumah aku ni.. poliklinik zain azrai.. eeeh.. bole tutup plak.. alaaa.. jauh la nk pegi clinic lain, so we all decide nk balik je rumah.. dengan confident aku ckp aku ok je.. haha

Smpai je kat rumah, pas makan ubat, aku tido mcm org pengsan.. mmg peh.. sedapnyaa tido.. hahah dengan aircond segala.. mmg nyaman lah.. time tu la en. Shuben telah menggunakan masa dengan baik utk main game.. haha.. biar la, aku pun xmo bagi saingan.. yg nk cite sebenarnya, aku bangun dengan keadaan yg berpeluh2 dahsyat gile.. bantal n baju basah lenjun.. aku terkejut gila.. then batuk kokol eeeh.. tak bole jadik ni.. lepas solat zohor, terus keluar pegi clinic mediprima.. aku mmg suka clinic ni.. sbb ubat dia best.. tp jauh sket la dari rumah.. kat gombak.. tp nk wat cmne kan? Clinix kat rumah tak bukak..

Smpai kat clinic alhamdulillah, xramai org sgt.. jumpa ke doctor, doctor mintak cek tekak.. she said wow sooo red.. u tak minum air ke hari ni? haaaa baru teringat mmg aku bantai tido.. lupe minum air?? Peh..

Eh? Apesal rajin bebenor aku update detail gile ni? Hahahah sebenarnya nk cakap satu je.. hujung minggu ni aku sibuk membasuh baju mr. A.. tengok2 balik, alahaiii size nya... muat ke ni nnt sayang?

tecik sgt ni.. huhu

Huhu nervous la sayang.. jap jap.. ni apehal aku tengok tv cite merapu ni? Haha ok la.. nnt update nk kuar ngn besties sejak sekolah rendah malam ni.. tungguuu..

P/s: banyak jugak aku membebel.. hahaha

No comments:

Post a Comment