Monday, February 16, 2015

menate steak house

Salam readers,

Jam menunjukkan pukul 1.41pagi.. serious aku takleh nk lelap mata.. takut plak aku, lately ni mcm sleeping disorder.. tak tau la kalau mlm ni sebab aku ter overdose ubat (eh bukan kalau overdose ubat jadik makin ngantuk ke? Ubat kahak ngn spray selsema je kot.. over betul) so, i decided to create an entry.. lebih kepada entry bergambar je sebenarnya.. huhu, seperti yg dah dijanjikan pada entry lepas.. aku nk create satu entry tentang outing with besties yg kawan sejak dalam perut.. haha member baik since sekolah rendah.. aida :)

Nak cite pasal sejarah kitorg kawan, memang tak muat la satu emtry.. umpama nk menulis semul kehidupan 18tahun yg lepas.. (weh lama gila kite kawan aida.. haha panjang jodoh kite beb.. alhamdulillah..) pendek cite, raye tahun lepas, time aku nk raye rumah dia.. sekali dimaklumkan bahawa dia dah ke luar negara.. keje sane.. cis aida.. baru je 1-2bln aku tak contact ko mase tu, tau2 dah fly.. huhu rindu punya pasal.. i make her promise me to make sure that i would be one of the first thing once she touch down to malaysia.. hehe thanks aida.. u are always woman of her words..

so, smlm dia touch down.. dismbut oleh suami n anak2 (bg la can beb.. org pon ade family sendiri kan) then today we plan to meet.. hehe janggal tak janggal la.. kitorg da biase hang out, sejak dari sekolah rendah.. hingus pun meleleh lagi, membawak kepada hangout bersama suami n anak2.. haha nak wat camne.. we are aging kan.. huhu

aida suruh aku pilih tempat makan utk perjumpaan malam ni.. hehe sebab terpengaruh dengan menate steak house yg amat viral skarang ni, aku pun decide ajak lepak sana.. dapat review baik punye daripada abg jumarel.. hehe plus a few friends yg pernah pergi sana.. kesimpulan mudah aku boleh buat kat sini, for meat and lamb lovers, tempat ni memang terbaek.. daging kualiti rare.. lembut dan sedap.. masak ikut citarasa (well done,medium rare.. sume la) but then for none meat lovers cm aku.. mm so so je la.. tp tengok en. Shuben makan kambing tadi.. peh lembutnya nmpak.. daaaann.. yang paling penting, aku.mmg recommend makan kat sini sebab diorg sediakan surau tempat solat.. senang.. ko tak payah nk terkejau2 kan? nah blanje gmbar










Hehe.. despite all the good foods, the good stories yg best. glad u made it home aida.. nnt lepak lagi kat melaka tau.. thanks payung makan tadi.. siap bagi surviniour bagai.. huhu thanks.. ingat gak kau kat aku.. haha ok la korg.. nk cuba tido.. kot2 bole mimpi jadi jutawan dermawan hartawan.. hehe nanite

P/s: nanti balik .melaka, aku nak makan mee udang kat restoran bisik2 krubong.. kalau tak ngan kak molly or kak yati, ngn dak aida le.. sape lagi.. oh ya cik awe pon ade memeriahkan smbutan raya cina kat melaka thn ni.. huhu tal sabau plak rasenya nk balik kampung..

No comments:

Post a Comment