Friday, February 6, 2015

maharaja lawak mega 2014 final

Salam readers,

hehe.. malam ni memang tak kira apa nk jadik, jadik la.. aku tetap akan berusaha untuk tengok MLM 2014 final.. hehe.. aku jangkakan kumpulan zero akan merangkul kemenangan tempat pertama.. aku tau cliche rakyat melaysia akan terfikir.. takkan la diorg ni boleh menang kan? ye la.. dah la first time masuk maharaja lawak mega final (ya sebelum ni memang aku rasa banyak kali masuk..but this time macam menyerlah.. tu yang dapat masuk final kan?)

tapi aku yakin dengan keadaan sempoi mereka malam ni, mereka akan memang.. hehe.. best ape diorg ni? nah belanja sket zero yang best:

kah kah kah.. this made my day

memang aku suke je nengok ulang2.. tengok? first week je dah mula menunjukkan keserlahan.. haaa. aku sebenarnya nak cadangkan kat astro.. next time buat maharaja lawak, kena ada anugerah persembahan terbaik.. kategori sepanjang perjalanan maharaja lawak.. maybe ade yang terkeluar atau tak menang, tak berapa bernasib baik ketika final.. almaklumlah, idea kehabisalullazi.. namun, untuk minggu2 sebelum tu, mereka mungkin ada episode yang paling menonjol dalam edisi maharaja lawak pada tahun berkenaan bukan? haaa

kadang2 aku rasa idea2 aku ni bernas gak.. boleh diguna pakai pada masa akan datang.. haha tak gitu jemah oii.. hehe.. malam ni ingatkan nk nengok MLM kat wayang.. tapi en. shuben telah mengaturkan perjalanan tontonan maharajalawak bersama anak2 buah yang comel.. hehehe best jugak.. walhal aku tau diorg akan tertido before maharajalawak start pon.. huhu tak kesah la.. janji sume dapat.. dapat jumpe anak buah, dapat tengok MLM, dapat lepak ngn biras n ipar duai dan yang paling penting.. dapat makan ramai2.. yeeeay ok la.. kite nengok sape menang malam ni k.. huhu

p/s: lets spend our weekend together.. weee

No comments:

Post a Comment