Tuesday, February 10, 2015

movie marathon: edisi tak3n 3

Salam Readers,

weh,.. cmne ni, takle tido weh.. dah pkol 4 dah ni.. adeih.. ok la.. seperti yang di janjikan, kalau tak leh tido, aku akan keluarkan entry movie marathon.. hehe next movie yang kitorg layan weekend lepas adalah taken 3.. ya, aku follow gak taken 1, 2.. hasil download torrenz je sebenarnya..  sebab cite2 lama, kalau aku da tengok pon, mane ade nk lekat kat kepala aku nih ha.. so, kena la download balik dan tengok semula.. hehe

u wanna know what? sebenarnya aku tak reti pon nk download movie best2, cite2 best.. aku just tunjuk tajuk je.. nnt en. shuben yang download kan guna torrenz.. banyak kali gak dia ajau aku.. tp tak masuk2 otak.. hahaaha.. ok, long story goes short, aku tau taken 3 ni baru kuar wayang, and in fact kat malaysia ni masih ada lagi panggung2 yang tengah show cite ni.. tp sorry chu olls, torrenz da keluar hd baek punya..

ape2 pun aku bagi cerita ni, 4 bintang.. memang best.. walaupun aku bukan action punya orang.. tapi cerita ni membawa unsur2 kebapaan yang tinggi.. dari taken 1 & 2 pun.. alaa sebenarnya cite omputeh nih same je ngn cite hindustan.. satu orang boleh lawan semua battalion tentera.. tapi yang ni lagi dahsyat.. satu department polis negeri dia boleh lawan sorang.. untuk mencari kebenaran katanya.. huhu nah belanja trailer sket..

taken 3: 4 stars

semua movie kau nak ade je kat torrenz.. cuma kekurangan torrenz, xde and kurang movie malaysia.. so, movie malaysia, sila support k.. pegi nengok wayang n beli cd original.. haha boleh gitu? **next on list, suamiku en. perfect 10.. bestnya... en. shuben, jom la nengok.. plz plz plz.. hahaha

ok lah.. nk cuba tido.. harap2 berjaya.. selamat malam sayang

p/s: harap2 tak mengantuk la kat opis esok wehhhh,...

No comments:

Post a Comment