Saturday, December 18, 2010

ko gay, ko tak ok..

sedang2 blog walking di blog2 yg saya sibuk follow, terbaca sesuatu yg agak panassss...saya gay, saya ok?ape kejadah nyer kehendak manusia seperti engkau? call me typical malays, call me conservative..tp aku memang AGAINST perkara tersebut..nak2 lagi dengan BANGGANYA ko mengaku dan mewartakan ke seantero dunia yang ko gay? kita di Malaysia..bukan US yang penuh dengan kapir..

aku memang bersetuju dengan majoriti masyarakat Malaysia yang menolak untuk menerima homoseksual sebagai perkara yang 'legal' di sini. bukan sahaja agama (islam la..agama lain mane la aku taw) menolak mereka, masyarakat yg masih kuat berpegang kepada adat timur juga menolak mereka..

aah..aku malas nk cerita lebih2..korg tengok sendiri dan nilaikan lah sendiri pengakuan lelaki melayu ni..




p/s: damn it..kalau semua lelaki melayu macam nih, terpaksa la aku kawen ngn foreigner..ces foreigner pon tak tau la straight ke tak? eh? nak kawen ngn sape nih?

4 comments:

  1. kepala otak dia. bukan ambik masa untuk kenali saya gay atau tak, tapi sepatutnya ambik masa macama mana nak berubah dari gay kepada jantan sebenar. melanggar sensitiviti kaum, pronsip, budaya, bangsa dan agama rasmi malaysia je.

    ReplyDelete
  2. betul tu..aku rasa kecewa nox..dia tampak seperti lelaki 'biasa' ces

    ReplyDelete
  3. "apa yg diberitahu oleh cikgu2 kita, ustaz kita adalah pandang dr seorg yg heterosexual??"
    Hoi, kata2 mereka tu bersumberkan kata2 Allah la!.. astaghfirullahalazim! mmg akhir zaman dah skrg ni, agaknya tak lama lagi jadi macam zaman nabi lut. isk.
    in fact, not only islam against homoseksual almost ALL against it..!

    ReplyDelete
  4. memang menimbulkan kemarahan sungguh topik nih

    ReplyDelete