Friday, February 18, 2011

feedback pengguna

selamat sejahtera.. dimaklumkan bahawa pagi tadi, aku berjaya menyiapkan menu sarapan pagi, mee goreng.. fuh, panic gak la pg tadi.. bukan apa, risau takut customer feedback tak bagus.. kah kah kah.. ok, memandangkan mee yg aku masak pg tadi mcm banyak, plus ada banyak lagi makanan lain yg dibawa oleh officemate, kak linah telah mengagih2kan mee goreng tersebut kepada jiran sebelah menyebelah.. ok, pada awalnya aku macam err tak confident nk bagi.. tp sape pula nak makan byk2 cmtu kan? aku harap jiran2 sebelah tak comment banyak yer.. kah kah..

sedap atau tak, belakang kira.. yg penting, dapur tak terbakar.. plus, mm org yg makan sume tak de la tiba2 buat muka cm kena tikam.. mee goreng pagi tadi disengajakan tidak diletak taugeh sebab bff aku nih ha, jakun sket.. tak makan taugeh.. then sengaja di buat dalam 2 bekas bagi membezakan mana yg pedas dan mana yang tak pedas.. mm

ok la.. boring pule cite pasal mee goreng ni.. tp bila pk2 balik.. syok gak buat budak2 ni jadi bahan eksperimen aku.. aku masak, diorg makan.. tp diorg ni tak comment la.. maybe sebab nk jaga hati aku.. tu yg tak syok tu.. try kalo masak kat rumah.. fuh, panel hakim.. terdiri daripada kanak2 bawah umur 12 tahun sehingga warga emas yang memang penuh pengalaman.. berderet komen2 yg kena masuk dalam diari.. hahaha.. ok aku miss rumah

baiklah, sehingga di lain rancangan masakan.. tata

No comments:

Post a Comment