Monday, February 14, 2011

kesilapan dimana-mana

dalam pada aku melihat semula post2 yg lepas, baru aku perasan, oh.. mungkin aku ada salah sebut tajuk buku yang aku nak di post yang lepas.. pening gak bila aku nk recall balik ape tajuk buku yg aku nk tu.. dalam post yg lepas, aku letak nama dia what dogs think? bila aku google, pelbagai retrieval berkenaan dengan penjagaan anjing dan tidak ketinggalan cara2 untuk mendidik anjing anda utk jadi anjing polis yg berjaya... bukan, bukan buku2 seperti tu yg aku nak.. baiklah bagi mengelakkan perkara yg sama berlaku dan sebelum aku terlupa semula tajuk sebenar buku ni, lebih baik aku buat entry ni kan? ini adalah buku sebenar yg aku nk.. what the dog saw?

nak satu boleh?

p/s: buku ini tiada kena mengena dengan sebarang binatang peliharaan, cara penjagaan serta kesihatan binatang peliharaan anda ye.. buku ini cm best sebab dia tengok cara penyelesaian masalah dari pelbagai view yang menarik.. bukan apa, cara pemikiran author ni yg aku nk tengok.. mcm mana dia melihat sesuatu kejadian dari aspek yg sangat berbeza.. berbanding dengan pemikiran orang biasa seperti aku.. siapa dah ada, nak after! thanx

No comments:

Post a Comment