Saturday, February 19, 2011

sayang kau malam ni

niat bangun pagi hari ni nak housekeeping mcm biasa.. tp, macam malas pulak.. so, aku pon lepak kat u-tube cari bahan2 tulisan.. sampailah aku jumpa satu vids ni.. korg tengok k.. sbb aku nk komen panjang lebar.. kah kah kah





aku bukan nak komen pasal genre muzik ni.. tp lelaki ni.. amboi, biase ye die? tengok gadis tu pagi2 dah keluar bekerja.. dia makan cereal dan main gitar kat rumah.. fuh memang mintak lempang.. pastu si gadis penat lelah bekerja sehingga malam.. lelaki ni pula? shopping menghabiskan duit sepanjang hari beli junk kat tepi2 jalan.. then throw a party at nite.. fine, lampu2 dan effort yg this guy buat, undoubtedly sweet.. tp cube korg pk.. amboi, rilex btol ko ni mat? takyah keje.. tgu kene support.. dem seronok hidup kau.. ok, apehal aku emosi pagi2 nih? cis [utk positive kan semula fikiran, aku anggap lelaki ni cuti hari ni.. so dia buatlah something sweet kat gf dia kan? kamon la, cinta saje tak sediakan kau nasik kat atas meja ok..] n tajuk lagu ni, sayang kau malamni je? abeh malam esok? sape nak jawab? cis

ok, cukup dengan komen2 yg emosi, hari ni super excited sbb SGF berada di jb hari ni.. tengah tunggu panggilan hangus dari dino n ercah.. siut, aku miss korg ok..

No comments:

Post a Comment