Tuesday, February 15, 2011

hari yang belum bermula

salam maulidurrasul kepada semua umat islam secara am nya..ape plan korg hari ni? aku sepatutnya akan pergi membuat pedicure-medicure bersama imah hari nih.. dah macam2 aku bayangkan utk pedi-medi kali ni.. ada juga idea2 gile yg meracau kat kepala.. tp obviously aku takde lah sampai berani nak menggayakan pedi-medi seperti ini kan?

ini dah gila namanya

tp atas alasan2 yg tak dapat dielakkan, plan pedi-medi tersebut telah dibatalkan dan digantikan dengan makan2 bersama imah n yuki mlm tadi... oh sebelum aku terlupa, semalam terserempak ngn awie n black kat banafe.. heehe.. tp taktau nape secara default aku rase kelakar bila ternampak lagend rock tersebut.. aah, ni kebarangkalian besar masih dibelenggu oleh cerite hantu kak limah balik rumah..

hari ni aku igt nk wat perancangan baru menggantikan plan yang telah terbatal semalam.. namun idea agak terbantut kerana perut aku sakit lebih dari paras normal kesakitan perut.. sampai aku rasa cm ada mengganggu fikiran serba sedikit.. baiklah, jika aku ada plan yg lebih baik daripada blogging sepanjang hari, nnt aku ceritakan.. selamat menjalani kehidupan yg menarik hari ni ye rakan2..

p/s: malam tadi mimpi kena serang dengan beberapa ekor ular yg saaangat ganas [serious ganas].. tapi aku cm lari2 n sorok belakang orang.. so, satu pun tak dapat attack aku [semua attack org yg aku sorok blakang tu].. time dlm mimpi tu aku cm, fuh.. selamat.. nasib baik tak kena patuk.. then bila terbangun [tiba2 terfikir pasal maksud mimpi].. homaigad, is that what i've been trying to do right now? running away? gosh!

No comments:

Post a Comment