Wednesday, February 9, 2011

perfect sungguh

ape faktor yang membuatkan cerita barat yang mengarut menjadi menarik untuk ditonton seperti cerita supernatural berbanding cerita melayu yg mengarut tp langsung tidak dapat sambutan hangat seperti cerita arjuna? aku rase there must be a deliberate research for that.. maybe kualiti gambar dan jalan cerita yg disampaikan.. tak pun cara susun layar juga memainkan peranan penting..mm aku tinggalkan persoalan ini kepada pengkritik2 profesional yang lain..

entry kali ini adalah berkaitan dengan muzik video yang telah banyak aku upload.. saja nk buat comparison.. bagi peminat dunia seni muzik tanah air, tak perlu lah buat sebarang riot di sini.. bukan tujuan aku nk buat propa atau provoke mana2 pihak.. cuma memang salah satu kaedah research adalah dengan cara membuat comparison.. fuh, btol2 takdak kije aku nih.. smpai wat research pasal mende allah nih kan? kah kah kah

ok.. ape yg aku nk cakap adalah tak banyak video klip tanah air yg mempunyai jalan cerita yg menarik seperti video yg bakal aku hidangkan didalam entry ini.. kalau ada pon, tak banyak yg dapat penghargaan [terima anugerah dari mana2 award yg ada kat tanah air]... kebanyakkan yg menang award2 ni video klip lagu2 jiwang cintan mintun yg menyerlahkan gadis2 skinny yg cantek.. cis.. baiklah sebelum melalut dengan lebih jauh, berikut merupakan video clip yg aku maksudkan..




p/s: saya peminat dunia seni tanah air.. betul, tak tipu.. tak pernah beli cd cetak rompak cite or lagu melayu pun..

No comments:

Post a Comment