Wednesday, February 16, 2011

jiwa kacau

aku tak tau mcm mana nk describe perasaan aku sekarang.. bercampur baur.. isk, tak boleh dibiarkan rasa mcm ni.. abaikan kenapa aku rasa mcm ni.. sbb aku pon tak ada jawapan yg logik untuk itu.. jadi, bagi mengelakkan aku terus berfikir perkara yang tak pernah ada sehingga rambut gugur, maka aku pun memulakan senaman jari jemari untuk menulis entry ini.. maaf, malam ni aku tak ada mood nk baca buku.. so, nanti2 la baru boleh cerita pasal buku apa yang aku tengah baca sekarang..

tiba2 aku cm asyik teringt kat jebat [anak kak molly].. rindu pula kat budak ni.. rupa dia botak2.. perangai ganas terlampau, dan attention seeker.. isk, rindu la.. kalau aku jumpa baju ni kat pasaran, pasti aku belikan dia..

mcm sesuai sangat dengan character dia..

aah, bercakap tentang perkara lain langsung tidak dapat distract aku daripada berfikir yg bukan2.. ini membuatkan aku tiba2 rasa nak stress eating.. dah la.. pening plak.. nnt ada mood aku tulis lagi k.. dah carca marba da entry ni gamaknya.. sama mcm jiwa aku yg tengah kacau skang..

p/s: awak, saya kena panggil interview kat melaka.. awak kasi saya pergi tak? jauh ni.. nanti tak jumpe lagi taw.. ok, aku dah mula dah.. cukup setakat ini.. selamat malam..

No comments:

Post a Comment