Tuesday, February 15, 2011

plan biasa

seperti yang telah dijanjikan, berikut merupakan update plan aku untuk hari ini.. seperti yang telah diketahui ramai, hari ni merupakan hari cuti am sempena sambutan maulidurrasul.. suka untuk saya mengingatkan rakan2 untuk memperbanyakkan selawat ke atas nabi pada hari ini.. sempena maulidurrasul ini juga, kebanyakkan pusat hiburan seperti kareoke dan juga panggung wayang di JB telah direhatkan daripada beroperasi sebagai tanda hormat. terima kasih..

jadi, aktiviti yg dijalankan hari ni tidaklah berada di tahap liar.. semuanya ok2 saje.. baiklah, yg sebenarnye aku just kuar makan n jalan2 sekitar kawasan rumah saje.. ngn dak yuki.. baik kan? thanx yuki, sanggup datang sini n teman i.. hehehe lain kali, buat lagi.. haha.. berikut merupakan gambar2 sebagai penyeri hidup tuan puan pada hari ni...

mak aih.. makan, mane tak gemuk? fuh.. sedap weyh.. makan kat black canyon coffee.. sesiapa yg mempunyai perancangan untuk menambah berat badan, boleh call saya ye.. cas adalah mengikut terma dan syarat.. jgn risau, harga boleh runding.. kah kah kah


ha, ni lah amoi yg teman aku tadi.. hehe

setelah selesai makan2, kitorg pon jalan2 la melawat tapak.. cm biasa, aku mesti akan masuk ke sony center untuk survey gadget2 baru.. dan seperti biasa juga, aku memang menyimpan dendam dengan beberapa item di situ.. saat ini, aku selalu terbayang game show yang mcm 'grab everything in 60sec, and everything that you grab will be all yours'... waaaa.. aku dah aim beberapa item yg begiiitu menyentuh perasaan.. aaah, jiwa memberontak ingin membeli.. tp, sabar2.. plan masih jauh.. kalo ikut nafsu, sekelip mata duit dah habis.. penat je kumpul2.. kan kan kan? haha.. nnt kalo ada time, aku share la ape gadget yg aku nk tu.. oh ya, lupa pula nk mention.. aku memang suka barang2 sony.. sekian

p/s: jangan terlalu mudah untuk mengungkapkan ucapan sayang jika tak cinta.. namun jangan tinggikan ego untuk mengucapkan cinta jika perasaan sayang telah lama terpendam dalam hati.. selamat malam sayang..

No comments:

Post a Comment