Saturday, February 19, 2011

u've made my day

comeeel!! ni adelah perkataan yg asek terkeluar dari mulut aku.. dem, comel gila mamat nih.. lawak ok.. walaupun kegiatan yg dilakukan adalah lebih cenderung kepada perkara yg dilakukan oleh orang yg terlalu banyak masa lapang [senang kata tak de keje la], tapi ianya make sense dan sangat comel.. ok, bosan untuk bercakap dengan lebih banyak, aku ingin berkongsi gelak tawa bersama rakan2.. nah amek ni..





hahahahahha... so true ye.. namun aku memang tetap menyokong cerita melayu untuk melihat scene2 yg typical mcm ni.. damn bro, u r soooo outspoken.. aku tak tahan time dia nyanyi time korprat tu.. apekah? then jadi gegurl.. tak u tak tahu, u tak tahu.. cis cis cis.. aku gelak keluar air mata ok! nanti kan lagi video2 matlutfi ni kat dlm blog aku k.. kah kah kah..

No comments:

Post a Comment