Friday, March 25, 2011

artistic

anda photographer? rajin buat freelance? atau anda cuma suka2 mengambil gambar menggunakan pelbagai device yang ada pada zaman teknologi yang serba canggih ini? ternyata andalah yang sedang dibualkan didalam entry ini.. ternyata trend gemar mengambil gambar merupakan satu persekitaran yang agak sihat.. saya juga merupakan salah seorg yg gemar menonton hasil2 nukilan photographer tempatan dan juga international..

baiklah, baik kita terus ke point sebenar entry ini.. hasil2 art bergambar sememangnya dapat memberi pelbagai inspirasi bagi individu-individu yang kreatif.. tidak kurang juga ada yg memberi kesan2 personal kepada penonton2.. contohnya seperti vids di bawah ini.. seriously, saya rasa mcm tengah melancong..

awesome isnt it?


how i wish i got the opportunity to visit all of these places... just to take pictures.. phew.. kesimpulannya di sini, suka saya mengingatkan rakan2 yang rajin buat photography ni.. tonjolkan hasil nukilan anda.. mana tau, nukilan anda mungkin antara nukilan terunggul.. belum try blom tau.. hehe

No comments:

Post a Comment