Saturday, March 5, 2011

No Strings Attached

semalam mood aku adalah lebih nak melayan movie yg ringan2.. jadi setelah meminta bantuan daripada encik gugel, aku telah menjumpai satu website yg menyediakan perkhidmatan menonton movie2 secara percuma di atas talian.. banyak betul pilihan movie sehingga aku rambang mata.. so, nak di pendekkan cerita.. semalam aku layan movie No Strings Attaced.. cast dia terdiri daripada ashton kutcher, asthon dan kutcher, serta ashton kutcher..

macam yang aku dah mention tadi, cerita ni memang jenis cerita yang ringan2 saje.. biasalah kan, romantic comedy.. tapi yg menjadi tanda tanya, apehal aku boleh hati kaca sangat malam tadi.. cis, aku rasa tak brapa sesuai sangat pun nak menangis bila tengok cerita nih.. fragile btol aku skang nih? cis.. emosional.. disertakan gambar hiasan:-

ini adalah part dimana ashton ajak perempuan ni date on valentine's day.. dan perempuan ni ada mention.. "no flowers".. n he comes up bringing a bunch of carrots? haha creative!

p/s: aku sengaja tak meletakkan trailer di sini.. coz i've just realized that i tend not to watch a movie when i already watched the trailer..

No comments:

Post a Comment