Sunday, March 20, 2011

muka ganas tapi manja

beberapa hari tak blogging, rasa mcm banyak benda nak cerita.. tp tak tau la nk start dari mana.. sebelum aku teruskan dengan topik2 hangat yang heavy, adalah lebih baik aku mulakan dengan yang ringan 2 dulu.. tadi jalan2 kat facebook, terserempak dengan gambar kak yati n batrisha.. kak yati memang ada mention ngn aku, dia jaga checkpoint utk merentas desa minggu lepas.. bersama2 anak kesayangannya.. bila aku call, batrisha just jawab 'putewi tengah bz ni, tengah tengok taman permainan'.. ok, gaya lagak seperti kontraktor melawat site.. nice kan cucu atok nih? aa, tp gambar ni membuatkan aku rasa gerun dengan riaksi nya.. hehe, muka default ganas.. nk buek cmno..

yes dear, i know u love your daddy

muka dia mcm, lu ape hal? tak baca ka sign kat t-shirt nih? huhu.. hulloh budok ni, bekeng deh..

p/s: nnt tengoklah ramalan cuaca malam ni cmne.. kalo tak hujan, aku malas la nk blog.. hehe, ceh, nak tunggu winter, smpai bila pon aku tak blog.. kbai

No comments:

Post a Comment