Wednesday, March 2, 2011

musim durian

tahukah anda di kampung sekarang merupakan musim durian? ya, aku baru balik dari kampung.. tp dusun durian adalah di muar.. maka aku pun telah mentekedaghah (makan dengan banyak sekali dalam loghat org melaka) durian dengan banyak sekali.. oh, seronok duaronok tiga ronok..

tapi ini bukan tujuan utama kenapa aku balik ke kampung mgu lepas.. aku blk sbb cousin aku wat kenduri cukur jambul for her new born baby, mia.. comel kan?nih gambar hiasan..

baby mia yg kecil.. yg besar tu baby batrisha..

on monday, aku kat kl, melepak seharian dengan bonda.. tengok movie, jln2... shopping, pedi-medi.. aah, all things that a daughter may do with their mommy lah kesimpulannya.. memang menghiburkan.. walaupun pembiayaan kos agak tinggi, tp berbaloi bila anda membelanjakannya untuk org yg tersayang.. isk, ayat2 ni buat aku rasa menyesal pulang ke jb mlm nih..haha

after pedi-medi.. ah, kuku je berkilat.. tp tangan sorg2 gelap.. sabor je la [oh ya.. lupa mention, kak molly turut serta dalam kegiatan ini]

malam isnin, aku telah mengatur perjumpaan bersama SGF di CRK.. gelak tawa pecah perut sepanjang beberapa jam perjumpaan cukup untuk menjana semula semua cebisan semangat aku yg mula retak menunggu belah..huhu, sorry zack n pokya.. xdpt datang wedding korg.. tu la main reason aku cuti.. nk jmpa korg b4 korg blk terengganu.. semoga berkekalan hingga ke anak cucu cicit..ok lah.. da penat driving along d way from melaka.. i need some rest.. nite peeps..

p/s: cerita2 lawak daripada rakan2 ofis sejak hari isnin membuatkan aku tak sabar utk ke office esok.. kah kah kah.. aku taw korg windu aku.. hahahahaa

No comments:

Post a Comment