Saturday, March 5, 2011

perjalanan yang pendek

plan pendek dan padat hari ni adalah:-

1. housekeeping
nih aku rase aku da start buat dari pagi.. sikit2.. tp di selangi dengan godaan-godaan movie online yg tak kemana.. so, bila aku rasa ni tak akan habis, aku just akan make sure semua baju dibasuh, disidai, dilipat dan digosok.. tu je yg paling penting.. yg lain mungkin boleh.. err cm biasa.. procrastinate.. hahahaha

2. melawat anak2 buah baru
baby yg dimaksudkan di sini adalah anak aishah n anak kak ida.. kawan2 aku.. mm, smlm aku dah beli hadiah utk anak aishah.. tp lupa plak nk beli utk anak kak ida.. mm, nak kuar jap g beli hadiah.. tp sempat lagi wat entry ni.. eeh? nak jugak tu kan? haish

3. buat website
ini bukan setakat untuk mengisi masa lapang.. ianya adalah tanggungjawab.. yes, a little pressure on that.. hehe, nnt aku kongsikan hasilnya ya

4. kacau hidup yuki
owh.. ini mungkin termasuk dalam antara habits of highly effective people..

5. chit-chat dengan adik-beradik thru phone
kenapa ini pun masuk dalam plan? bukan apa, chit-chat ni pasti mengambil masa yang lama.. biasalah, jauh.. kah kah kah

ok, tanpa membuang masa lagi.. aku nk bersiap2.. mm, mungkin boleh lagak santai seperti ni saje..
eeh, pelik benar dressing kau.. ok lah.. bye2

No comments:

Post a Comment