Saturday, March 5, 2011

thankyoumoreplease

isnt that a catchy name for a movie title? hehe, yup, i've been watching one more movie from d same site.. hasilnya, housekeeping adalah terbengkalai.. actually, imah ajak aku pergi office hari ni, aku dah pon bersetuju.. siap plan nk bawak snacks sebab tau akan stress eating.. however, due to some coincidence, we both are not coming today.. too bad, i've to start doing nothing today.. hey! doing nothing is totally fun when you actually having 24/7 working hours.. tak kesah lah kerja office mahupun kerja2 lain seperti housekeeping, jaga lembu dan ternakan lain, memasak dan menjahit kerana perlu dan sebagainya... ok, sebelum aku pergi lebih jauh, adalah lebih baik kalau aku terus ke cerita sebenar..

sebenarnya movie thankyoumoreplease nih memang bosan.. haa, hamek kau.. tapi aku torture my mind to finished em.. bukan apa, jalan cerita nih berlari2.. dan orang2nya pun nampak serabut..

nih adelah best friends..

memandangkan ceritanya tak bape best, maka aku sertakan skali trailer cite nih... nah.. amek trailer



walaupun cite ni tak best.. tapi aku rasa idea perkataan 'thank you, more please' merupakan idea yg comel.. isnt it? awkward kan? ye lah... bila kau berbuat sesuatu baik, then org ckp thank you.. ko ok, tp bila dia sambung, more please.. fuh, awkward ok.. haha, tp comel.. oleh itu..

thank you, more please.. hak3

No comments:

Post a Comment