Saturday, March 26, 2011

earth hour

jika anda sedang ber internet surfing sekarang nih, mesti anda perasan banyak isu2 hangat yang memerlukan sokongan ramai terhadap earth hour yang bakal dilaksanakan dengan perincian seperti berikut:-

Tarikh: 26 March 2011 [mlm ni okeh]
Masa: 8:30 pm - 9:30 pm [kamon, 1jam je bergelap.. teruk2 pun korang tertido je..]
Tempat: Rumah masing2

baiklah, bagi memastikan saya menyokong sepenuhnya earth hour ni, saya akan pastikan yg saya tidak berada di rumah pada waktu tersebut.. biarkan semua perkakasan elektrik kecuali freezer di padamkan dengan kemas.. tapi persoalannya, ke manakah akan saya tuju.. adakah rumah org lain yg tak menyokong earth hour? atau pergi menonton wayang? tak ke sama je kalau earth hour sekali pun kalau masih boleh menonton wayang, karaoke, shopping dan perkara2 yg boleh dilaksanakan di luar rumah pada jam 8:30 - 9:30 malam? seriously.. adakah masih menyokong atau tidak? huhu confuse tau..

aah, cukup2 lah cerita pasal earth hour.. sebenarnya aku rumah sakit [chup, apasal bunyi macam hospital nih] atau dalam perkataan yang lebih familiar.. homesick seyh.. [kak zue memang membangkitkan lagi perasaan ini..hahaha] setiap 3 jam 3g call ngn kak yati.. diorg mcm tengah bergumbira sepanjang masa.. cis.. rugi tak berada bersama2 mereka.. nak buek cmno.. ada hal sket.. tu yg xleh nk blk tu.. mm.. aku juga di jamukan dengan beberapa mms yg membuatkan aku rasa mcm dah bertahun tak jumpa family aku.. walhal last 2 weeks baru diorg ramai2 datang menerangi rumah aku.. sungguh seronok, dua ronok, tiga ronok ok.. bila aku terima mms ni tadi.. terdapat satu persoalan yg muncul di minda.. adakah aku dah lama tak pulang ke rumah? atau budak ni yang dah membesar bagai johan?


eh? kamon la, budak ni belum 3 tahun lagi kot? bulan 5 nih baru nk masuk 3 tahun.. ni kadet polis mana yang terima dia sebagai ahli nih? either baju ni kecik, atau batrisha memang dah besar.. homaigad..

3 comments:

  1. comel kan? macam kuih pau.. hihihi

    ReplyDelete
  2. baru tau ni baju dak leez.. adekah dak leez lebih kecil dari batrisha? atau sama size?

    ReplyDelete