Thursday, April 28, 2011

adegan sentap menyentap

assalamualaikum dan dalam sejahtera.. telah menjadi satu kewajiban bagi seorg umat islam untuk menunaikan solat 5 waktu sehari semalam.. bagi setiap orang yang bekerja dengan waktu office hour 8-5, dah sah2 solat zohor tu hendaklah dijalankan didalam range waktu tersebut.. cuma kadang2 bagi yang rasa tak sempat nak solat asar di rumah, makanya solat asar juga akan dibuat di tempat kerja.. solat didirikan tidak kiralah di surau, masjid dan tidak kurang juga di bilik2 yang telah dikhaskan di pejabat.. baiklah, jelas sekali ini bukanlah point sebenar entry ini..

point sebenar entry ini adalah ketika solat, anda biasanya perlukan ketenangan dan logiknya suasana yang aman dan damai.. agak senyap misalannya.. tapi kalau dah ada ahli2 majlis didalam tempat anda bersolat sebuk membuka forum berborak tentang orang, anda pasti akan tertarik menarik kau memang dabom untuk mendengar forum tersebut.. demyu.. obviously solat zohor hari ni, aku adalah tak khusyu'.. cuma kau je tahu imah.. cis

p/s: tak kisah lah kalau aku tak interested dengan topik perbualan kau.. tp sangat menarik smpai aku adalah sentap smpai sekarang.. ouch.. somebody, please tell me, is that rumors actually true? damn its killing me inside..





No comments:

Post a Comment