Monday, April 18, 2011

high five

semakin hari aku dapat rasakan cerita hidup aku maken aneh.. bila aku berkongsi cerita kehidupan kepada orang2 terdekat yang boleh dipercayai.. jawapan mereka standard sama seperti dalam skema jawapan SPM2003.. this is life.. c'est la vie, cmni la hidup.. ah, lupakan kisah hidup yang aneh2.. aku rasa sudah lebih 1 tahun selepas kali terakhir bergembira sakan bersama SGF.. [ah dramatis.. baru 1 tahun dan beberapa hari sahaja sebenarnya].. dan ini merupakan punca semangat terus membara sepanjang tahun [dan ini adalah penipuan besar].. fine, atleast beberapa bulan selepas itu.. rasa fresh je menjalani kehidupan sambil mengharungi orang2 aneh disekeliling..

sebenarnya aku tak berniat nak menulis dengan panjang pada entry kali ini.. cuma, alah.. emosi tu kadang2 tak dapat nak di tahan2.. penulisan walaupun bukan bercerita tentang perkara yang sebenar.. tetap pasti akan meleret... aku berharap pada sesuatu yang aku harap dapat memberi semangat semula pada aku.. bukan sesuatu sebenarnya.. dua watu.. dan tiga watu.. kalau kau faham, aku bagi high-five kat kau..



selamat malam.. sesungguhnya tidur pun tak dapat menenangkan jiwa sepenuhnya.. kembali lah kepada-Nya untuk ketenangan yg hakiki..

p/s: tangan aku yg putih sikit tu., lagi sebelah tu tangan sayda

2 comments:

  1. yes tangan aku lagi putih dan slim!!

    ReplyDelete
  2. tak tak.. kau salah faham sebenarnya.. tangan putih tu aku.. bukan kau...

    ReplyDelete