Monday, April 4, 2011

objek penting

banyak perkara yg penting dalam hidup kita yang tidak boleh dipandang enteng mahupun dipertikai kan priority kepentingannya.. dalam entry ini, aku tak mahu terlalu general dan menyentuh perkara2 lain seperti keluarga, org yang paling penting dalam hidup anda mahupun priority situasi yang perlu anda pilih... entry ini simple.. cuma meletakkan beberapa objek yang penting didalam hidup aku.. umpama nyawa.. kalau hilang satu, rasa cm nak mati.. berikut antara objek2 penting yang aku maksudkan tadi:-

1. handphone

talian hayat anda terletak pada device ini


2. purse

yang ni make sure ada isi lah.. kalau bawak purse takdak isi, ade lebih baik tak payah bawak ape2.. buat berat handbag je


3. kunci kereta


walaupun kereta merupakan item penting, tapi tanpa kunci kete.. siapalah kereta sebenarnya?


4. laptop dan broadband




bagai isi dan kuku.. isi dan kulit kata search.. kata aku, laptop dan broadband.. laptop kurang bermakna tanpa sebarang connection ngn internet.. aku adalah boleh tak keruan kalau tak berjumpa objek ini satu hari..


5. kunci rumah

isk, takde nih, cmne nak masuk rumah?


sebenarnya entry ini merupakan kesinambungan daripada kejadian yang berlaku keatas aku hari ni.. hari ni sebenarnya aku sangat careless.. ya mcm selalu, clumsy dan careless is my very own attitude.. aku minta kawan pegang kunci kete, tp lupa nk minta balik.. then tak perasan smpai office dah kosong.. kalau difikirkan semula.. apa la sangat.. bukan ada apa sangat pon.. just miss placed kunci kete je.. dan masa menunggu tidak lah sehingga tengah malam.. sampai maghrib je.. nasib baik yuki n an ade.. kalo tak, aku pasti nanges mcm time2 tadika.. tunggu ayah lambat sampai.. cis [ye, aku serious sebak gila tadi]

aku tau entry ni cm putus2.. dan tak abes cite.. cmtu jugak lah penghujung entry ni.. tak bape nak siap.. aku mmg sengaja tinggalkan cmni.. slamat membaca...

No comments:

Post a Comment